Sider

søndag den 13. februar 2011

SÅ smukke kort..

Jeg var forbi http://handmadebyzacho.blogspot.com/ hvor jeg faldt total for disse skønne kort
Jeg tror de skal sættes i nogle smukke rammer og pynte et sted i huset.

De var pakke så fint ind.. at jeg næsten ikke nænnede at pakke dem op.

Jeg er stadig aktiv med at hækle ugler. Der skal laves en barnevognsranke og en uro til at hænge over et puslebord. Jeg er helt vild med at hækle dem. Jeg har anskaffet mig en bog med små hæklet dyr, som også skal prøves af.
Derudover så skal jeg have lavet nogle flere uldfår til en kollega. Nåhh ja så skal jeg også lige drikke kaffe hos en veninde her over middag og sidst på dagen er der en anden veninde der har inviteret på kaffe og foræret mig et flot gammel skrivebord....
Det er godt jeg kun har en arbejdesdag i uge 7 (mandag) derefter skal der holdes ferie.

Rigtig god søndag .

2 kommentarer:

  1. Hej Helle

    Sikke da en fin blog du har, det nogle super fine ting du laver. Dejligt når man snubler over nye blogge, jeg melder mig fluks som fast læser og glæder mig til at følge din blog fremover.
    Du må meget gerne sendce mig opskriften af din fine vest. vil du have noget for det? :-) kristiane_krogh@hotmail.com

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar og "indmeldelse", det er dejligt at der begynder at komme lidt liv i bloggen.
    Sender en mail.

    SvarSlet