Sider

søndag den 13. marts 2011

Har været i forårs humør hele weekeden

Det blev til til af hvert. Først fik jeg gjort rent og sat nye friske blomster ind. Det er altid en dejlig fornemmelsen at slutte sin rengøring af med friske blomster.
Jeg fik også revet blad og grene sammen i haven. Pyntet en busk med påskeæg.
Jeg fik også syet nogle dejlig puder. Jeg fik en pludselig indskydelse om at der skulle en hæklet ugel på. Men opskrift kunne jeg ikke hitte nogle steder, så jeg måtte i gang med at fikse en selv. Jeg fik den desværre ikke skrevet ned. Men er meget glad for resultatet.

Dagen i dag er brugt til at flytte rundt på nogle skabe, Nogle gamle hvide laminatskabe er røget ud og ind med et dejlig karlekammerskab, som med tiden skal have noget hvid maling. Jeg var forresten også på genbrugsen hvor jeg fandt lidt af hvert.

2 kommentarer:

  1. En aktiv helg med andre ord. Koselig når man kan ta inn blomster fra hagen, og rake da! Det går ikke her - fullt med snø ennå:(

    SvarSlet
  2. Ulla-Bella... Vi har heldigvis ikke mere sne. Jeg elsker sne, men nu er det forår og det nyder vi meget. Der ligger en enkelt frossen klat sne i haven.

    SvarSlet