fredag den 25. marts 2011

Hold da op en uge

Jeg har ikke været særlig at,aktiv på min blog i denne uge. Min mand har haft forældresamtaler mandag til onsdag, hvilket betyder at han ikke var hjemme til at lave aftensmad...(skiderik og snotforkælet er jeg) Men vores arbejdesfordeling er meget skarp... han gider ikke have kørekort og det betyder jeg altid køre og han laver mad... Min yngste datter har en muskelsygdom, som gør at hun har en svag muskelmasse og er hybermobilitetssyndrom. Derfor skal hun hver tirsdag til ridefys og hver onsdag til varmtvandstræning. Derudover går begge piger til gymnastik et par gange om ugen.
I går arbejde jeg fra 10 til 16.45 og derefter personalemøde fra 17 til 20.30. Hurtig afstedt til Vestbirk Friskole til generalforsamling som sluttede kl 23.15. Nåja, så blev Amalie syg igen, igen og var hjemme i går og i dag. Jeg skal møde til middag hvor jeg starter ud med en MUS samtale.
Heldigvis kommer en veninde  og hendes datter i aften og spiser pizza og ser X-faktor med os.
Weekenden?.... gæt..
-
-
-
-
-
-JA... GYMNASTIKOPVISNING BÅDE LØRDAG OG SØNDA.
Lige nu har vi IKKE denne udsigt fra vores vindue. Men i går blev markerne sået og jeg glæder mig til duften af nuhøstet marker. (vi er ikke landmænd ;O) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar