Sider

onsdag den 13. april 2011

Påskegave og endnu én

Disse skønne ting kom i dag med posten. Der var ingen afsender på, så mon ikke det er fra operation påskeglad? Hvis nogen...én ser dette, så tusinde tak. Amalie var klar til at åbne posen. :O)

En sød kollega har i dag foræret mig denne skønne dukke-vugge. Igen var Amalie straks klar til at tage den i brug. Men jeg tror jeg må være den "onde mor" og sige det er min. Det gør jeg egentlig med god samvittighed, hun har en i brun, næsten magen til, en dukkevogn og to dukkesenge.
Jeg har nemlig en plan om at vaske den også bruge den som garn-vugge. Den er meget praktisk at have stående ved sofaen (den er jo også meget dekroativ), når jeg skal støvsuge, så kan jeg liiiige trille den væk, smart ;O)
Der var også himmel med i det skønneste retro-stof. Men desværre var det alt for mørt, så det ryger nok ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar