Sider

søndag den 1. maj 2011

2 award og en vunden give away oven på en travl weekend.

Jeg har fået en award fra Julie og endnu en fra Dorthe, tusinde tak, det varmer.
Med award følger der at jeg skal fortælle 7 ting om mig selv og sende den videre til 10 bloggere.


1. Jeg er en stolt mor, har nogle skønne piger.
2. Jeg har en dejlig mand
3. Jeg er kreativ
4. Kan være meget struktureret lige indtil jeg bliver et rodehovede.
5. Jeg elsker at prøve noget nyt med garn, stof, uld o.s.v.
6. Jeg er ny i blogland, men holder allerede af det.
7. Jeg er født optimist.... siger manden, men der er noget om det.

Jeg giver awarden videre til følgende 10 bloggere:

1. Til bloggen Tusindfryd, fordi den er meget inspirerende.
2.Mia fordi hun var den der hjalp mig godt i gang med udseende af min blog, var meget hjælpsom<3
3. bloggen pekabooh, her er der mange smukke dejlig billeder og skønne ting bliver lavet.
4. Ulla-Bella fordi du altid er sød til at lægge en kommentar og fordi vi har noget med uld tilfældes. (har ikke vist mit i nu)
5. Randi som har sat gang i mine hæklede blomster og lavet en dejlig DIY på betræk til glas.
6. Hanne som har lavet de mest fantastiske ting, jeg måtte eje.
7. Bloggen Kys en frø som laver nogle helt igennem unikke ugler og har en meget inspirende blog.
8.Stine for en skøn, skøn blog
9. Bloggenlykkelig med farge, jeg elsker at se de flotte billeder af farvesammensætninger.
10.  sirianna hvor jeg finder gode ideer til kagepynt.

Så ville jeg gerne give den tilbage til Julie og Dorthe. Begge to er nogle der har inspireret mig meget her i blogland. I har begge sendt hækleopskrifter til mig uden opfordring, det er dejligt at der findes nogle som jer.


Så har jeg også været heldig at vinde en give away hos kreaman, glæder mig til at modtage og vise jer præmien.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sød:-) Tak! Er spændt på at se hvad du har vundet:-)

    SvarSlet
  2. Hej Helle ;0)
    Jeg har lige læst din hilsen på bloggen ;0)
    Jeg blev helt rørt,1000 tak, og tak for awarden;0)
    Knus Julie

    SvarSlet