Sider

torsdag den 2. juni 2011

Åhhh, håber virklig jeg bliver bedre til det..

Begge mine piger skal på lejrtur i næste uge. Asta tager til Bornholm på mandag og Amalie skal på skolebytte tur på onsdag. Begge kommer hjem fredag og skal hentes i henholdsvis Skanderborg og Horsens på samme tid.
Det er kun mig der har kørekort, min søde mand har bestemt at det vil han ikke have og har nu holdt ved det i 40 år.... Så hvem skal jeg hent og hvem skal min mor hente? Vil jo gerne modtage dem begge....
 Men tror det bliver mig der henter Asta, da min mor køre til banegården på mandag.

Men jeg er altså ikke god til at de ikke er hjemme på samme tid. Jeg kan sagtens komme i tanke om mange ting Hans og jeg kunne gøre, men jeg vil ikke være 100 % nærværende.
Amalie har jo sin muskelsygdom og hybermobilitet, som gør at hun udtrættes hurtigt. Hun har brug for fysisk hvile i løbet af dagen. Det bliver svært for dem, da de jo har aktviteter hele dage. Det der sker er at hun bliver som en træt to - årige, ked af det, sur, græder og det hele er bare øv. Men jeg håber jo selvfølgelig på det bedste. Har talt med hende om at det er vigtigt at hun husker at sætte sig ned og lege og hvile lidt....... (ja jeg tror stadig på nisser ;o)  )
Pigerne glæder sig og jeg har fornemmelsen af at de ikke har mærket min bekymring.

Så her i weekenden skal der vaskes, pakkes bage pizzasnegle  til Asta og boller til Amalie. Men jeg skal også nå at hækle.
Rigtig god mini ferie.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Dine tøser glæder sig sikkert helt vildt.. men det er jo fordi man bare altid er PÅ PÅ som mor at dette tomrum kan opstå. Nyd dine timer, forddyb dig, forkæl dig selv - ja.. og din mand.
    Stakkels Amalie - det er frustrerende, at hun ikke kan køre på 100% men du gør det du skal - fortælle hende at hun skal økonomisere med sit krudt. Hun klarer den for hun ved du er der:-)
    God flyveferie og nyd det nu.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Tak Jette, du har ret, og jeg arbejder på sagen.

    SvarSlet