Sider

torsdag den 30. juni 2011

Det skete bare ikke... eller også

Gjorde det.
Jeg er ud fra fri hånd, ved at hækle en pynteugle til barnevogn og pludselig gik min ynglingshæklenål midt over. Jeg havde ellers lige regnet med at den skulle have vinger inde jeg skulle finde sengen, da jeg skal op kl. 5.15. Nå, men det må vente...
Jeg har ellers lige lavet en bestilling af div. hæklenåle,  hos min bonusdatter som kommer på besøg fra England i uge 30.....øv det er længe at vente

Sendt fra min HTC-telefon

5 kommentarer:

  1. He hvor ser den sød ud den ugle ;0)
    Ang. hæklenålen så har jeg før limet dem med sekundlim, så kan de lidt igen ;0)
    Altså medmindre den er knækket så der sidder en stump i skaftet ;0)
    Sov godt

    SvarSlet
  2. ejjjj hvor øv. Det bare SÅ typisk når man er godt igang. Det derfor det godt at have lidt ekstra liggende. -og uglen er bare SUPER fin. Du så dygtig.

    SvarSlet
  3. Sikke en bedårende ugle :-D det er næsten ikke til at bære, når yndlings værktøjet går i stykker. Prøvede det med min "aller bedsteste" rundpind....længe leve sekundlimen, siger jeg bare, for den holder sammen på pinden endnu ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  4. den hæklenål må ha været flittig.. Men uglen er da bare så sød.. :0)

    SvarSlet
  5. Julie: Tak... jeg tror jeg prøver at lime den.

    Kristiane. Tak.... jeg har ekstra hæklenåle liggende bare ikke samme model som er min yngling...Men prøver at lime den.

    Karen.Tak....som jeg skriver længer oppe så prøver jeg at lime den og håber den holder til uge 30 hvor jeg får nye forsyninger.

    Iben... Tak... Den hækelnål har hæklet 45 ugler ala dem i barnevognsranken, sutteklude, vimpler, hjernter, stjerner og meget mere, så den har gjort det godt.

    SvarSlet