Sider

søndag den 10. juli 2011

Er kommet i rigtig gear igen.

Vi har haft besøg af min svoger og svigerinde og deres to piger. Min svogee har hævet vores køkkenskabe og sat emhætte op. I mens var vi andre kreative med garn og stof. Min svigerinde strikkede en taske, hvortil hun ønskede sig et par ugler, så dem hæklede jeg lige. Asta lærte sin ældste kusine at hækle. Jeg fik syet den første bilpude og lagt op til den næste. Dem skal pigerne brugé når vi skal køre til Sverige. Asta er ved at hækle Dorthes Barbapapa og Barbamama til pynt på hendes. (jeg hjælper hende ikke, hun læser selv og fik lavet en fejl, men den reder hun ved at lave lidt om på opskriften.. cool)
Jeg har en veninde der har fået fjernet det ene bryst og skal i kemo inden for et par uger. Hun ringede ogm jeg ikke ville hækle en bøllehat til hende, da hun jo ved hun mistere sit hår. Selvfølgelig vil jeg det, så nu er jeg i gang med alle resterne.
Endelig har jeg fået gang i strikkepindende igen, men tommelfingeren er ikke helt glad for det, men nu skal den lille pigevest strikkes.

Sendt fra min HTC-telefon

5 kommentarer:

  1. Du er da vist kommet i 5.gear :) Kan se du også har fået lavet sider på din blog. Måske du skal hjælpe mig, men skal først have jeg have mere styr på min blog. Og hende Asta hun er en knag ! I morgen har jeg projekt pakkeleg som kalder ;)(og tillykke med emhætten)

    SvarSlet
  2. Hej Birgit jeg vil gerne hjælpe dig en dag.

    Jeg glæder mig til at modtage din pakke. Jeg tager på ferie på torsdag, så stress ikke. Jeg får første sendt retur til dig efter min ferie.

    Tak... det er SÅ dejligt med emhætte igen. Nu skal vi bare huske at tænde den... det glemmer vi ;O)

    SvarSlet