Sider

fredag den 16. september 2011

I mens jeg venter

på at indskoene bliver valket i vaskemaskinen (dejligt at den kan gøre arbejdet), gik jeg en tur i min haven. Vi har ikke nogen prydhave, en stor landhave med masser af græsplæne og buske og træer. (så dog lige at mine to højebede, vist er mest høje af ukrudt ;O/ , det må jeg vist få gjort noget ved.)
Men jeg fik taget et par dejlige billeder,plukket lidt kvæder og SanktHans urt. Fandt nogle bog.
Har pyntet et fad med kvæder, bog og hæklet minigræskar efter Julies opskrift
Om lidt er vi på vej til Kolding sygehus, til kontrol med Amalie. Er lidt spændt, da de pludselig i en brev udtalte at der ikke var belæg for noge muskelsygdom... underligt, det har vi ikke hørt før.


4 kommentarer:

  1. Flot efterårsstemning. Held og lykke med hospitalbesøget :-)

    SvarSlet
  2. Jamen så venter jeg da også på at se sutskoene ;0) Ser godt ud i faddet, underligt at de nu pludselig har den holdning til Amalie,det bliver da så måske ikke lige spændende hvad de så har at sige

    SvarSlet
  3. Hvad mon den udmelding betyder. Det er ikke nemt at være i behandlingssystemt. Et dejligt fad du har fået lavet dig. Flot arrangeret

    SvarSlet
  4. Nu er vi tilbage og heldigvis er alt som det plejer at være. Jeg ved ikke lige hvor kommunikationen hoppede af. Men i hvertilfælde skal vi ikke igennem en masse undersøgelser igen. Hun har en svag muskelmasse og evt. hybermobilitetssyndrom, som hun skal lære at leve med.

    SvarSlet