Sider

onsdag den 28. september 2011

Pakkeleg.....:0)

Jeg har i dag modtaget disse skønne ting fra Elin, med bloggen Kys en frø Elin skriver at hun håber jeg kan blive lige så glad for en papegøje som for ugler..... Jeg er fuldstændig solgt, den er så skøn.
Nu skal pakkelegen jo så forsætte. Jeg sender en pakke til Elin og de to første der melder sig på dette indlæg modtager en gave fra mig og de sender en retur til mig.
Det er så skønt med små gaver i hverdagen
Glæder mig til at forsætte den
Sendt fra min HTC-telefon

8 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med i pakke leg :-)
    Elsker også at få små pakker og ikke mindst give, eller processen at finde på :-)

    SvarSlet
  2. du får lige min mail her
    mickromackro@gmail.com

    SvarSlet
  3. Dejligt.... i høre fra mig i morgen. Nu skal jeg lige lægge hovedet i blød. :O)

    SvarSlet
  4. øv... Nu var jeg igen for langsom *GG* Jeg glæder mig til at se de spændende ting i sender frem og tilbage :-)

    SvarSlet
  5. Mysticia... du må holde øje med Elisabeth og Gittes blogge... :O)

    SvarSlet
  6. Hei. Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg :0) Jeg hygger meg alltid her hos deg også. Lagt meg til som følger og nå er du på min blogg liste. Ønsker deg en fin dag :0) Inger Johanne

    SvarSlet
  7. Hej Johanne..

    Tak skal du have. Jeg holder meget af at se forbi din blog.

    SvarSlet