Sider

onsdag den 9. november 2011

Lynhæklet vest

Sidste vinter gik jeg i gang med en trøje til Amalie, men den blev ikke god. I aftes tænkte jeg at det måtte blive til en vest og garn var der jo masser af. Tak spids, det slog lige til der går noget mere garn til, når der hækles. Jeg har brugt Viking naturgarn, den er bare tyk.
Jeg var nød til at stoppe, der var ikke mere garn, håber den passer.
Det er første gang jeg har hæklet knapper, jeg er helt vild med dem, det skal Jeg prøve igen.

Sendt fra min HTC-telefon

5 kommentarer:

  1. Den ser rigtig fed ud, og rigtig flotte knapper!!!

    SvarSlet
  2. hej
    den ser super sød ud, og kanon flotte knapper/knupper... fed ide..

    SvarSlet
  3. De er også fine, og ser spændende ud. Hvor kan man finde en opskrift på knapper, eller hvor er din opskrift fra ?
    Ja, når man starter på en lille kjole og lader den ligge som UFO så bliver det enten til en vest eller kjole til en anden lille pige. Smuk det er den dog, uanset at det er en vest idag.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Tak skal i have.
    Jeg har brugt denne opskrift til den øverste del
    http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Haekling/2008_51_Til-mor-og-barn.aspx
    og hæklet muslingmønster til den nederste del.
    Opskriften på knapper er også derffra.

    SvarSlet
  5. Den er blevet rigtig fin. Kan godt forstå du er glad for knapperne.

    SvarSlet