Sider

tirsdag den 3. januar 2012

Føler mig heldig.

I dag gav min mor mig en lille guldskat. Min mormor gik på husholdningsskole, for mange mange år siden. Hun gemte nogle ufærdige projekter og de små prøver hun øvede sig på.
Der var også to smukke mønster til broderede puder. Sidst men ikke mindst hendes notater. Jeg elsker at få sådanne nogle sager.
Desværre var der ikke garn med til det ufærdige. Så jeg kan ikke færdiggøre det. Men jeg tror jeg tager den lille dug i brug.

Sendt fra min HTC-telefon

6 kommentarer:

  1. Nej hvor sjovt. Jeg har fået det samme fra min Mormor. Det er dejligt at historien bliver husket...

    SvarSlet
  2. Det er jo rent guld du har fået ind af døren. Når man sidder med sådanne ting i kan man mærke historiens vingesus og generationerne der har arbejdet flittigt med hænderne. tillykke !

    SvarSlet
  3. Ja, og jeg får lyst til at bruge mønstret i en bort i en strikket vest til Amalie.... som har bestilt en varm vest ;O)

    SvarSlet
  4. Det dufter af guld og vintage. Tillykke med skatten :)

    SvarSlet
  5. Dejligt med sådan nogle skatte...

    SvarSlet