Sider

fredag den 6. januar 2012

Krea-aften :O)

I aftes var vi samlet hos mig, Henriette, Gitte og Birgit. Ihhhh hvor vi hygger, snakker, griner lave pjat og meget mere. Men sørme om vi ikke også når at være kreativ. Jeg har ikke været venner med at sy foer i en mobiltaske, så det var der kyndige kvinder der kunne hjælpe med. Birgit er ved at strikke det sødeste lille stykke strik...
Gitte havde en skøn pakke med til mig, fra pakkelegen. Jeg skal selv pynte fuglen, sjovt. Og jeg overvejer lige hvor den skønne "lommeranke" skal hænge.
Tusind tak, Gitte

De aktive kvinder, synd der ikke er lyd på :O)

I får ikke det hele at se før den er helt færdig.

4 kommentarer:

  1. Ser ud til at være rigtig hyggeligt :-)

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok hyggeligt ud...

    SvarSlet
  3. Tak for sidst :) Næe, syntes nu det er meget godt lyden ikke er med ;)

    SvarSlet
  4. Tak for en god aften og lækkere muffins ♥ Jeg holder med Birgit, billeder uden lyd er fint ;o)

    SvarSlet