Sider

lørdag den 28. januar 2012

så fik jeg også brugt min lille blomst

Da jeg sidst var forsamlet med HenrietteBirgit og Gitte, lavede vi jo patchwork-blomster til stor fornøjelse for nogle og mindre for andre. Nu har jeg fundet anvendelse for at bruge min den ene. Jeg syntes der manglede en lidt "grovere" pude, til min nye samling af pude. Så i dag drog jeg til Netto og fandt bomuldsgarn i farver der matchede puderne. Jeg har stort set siddet på den flade hele dagen og hæklet og fået syet denne pude.


5 kommentarer:

  1. Aj hvor er den blevet fin og de sarte pastel farver leder tanken hen på forår

    SvarSlet
  2. Den er blevet super god ;0) Du får min at se imorgen uden blomst ;0)

    SvarSlet
  3. Den er da bare fin der den lille blomst :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er puden bare fin, og super andvendelse af blomsten...

    SvarSlet