Sider

tirsdag den 3. april 2012

Åhhhh hvor jeg savner

at være kreativ.
jeg kan snart ikke se sybordet for bare rod der lige er dompet der, fordi jeg hurtig skulle videre til gymnastikopvisninger, børnefødselsdag, eller forberedelse til konfirmation. Nåhhh ja og arbejde. Der sker der også stor forandringer 1 maj. Om 12 dage skal jeg på et syv ugers diplomkursus i Inklusion ...
Jeg kommer lige hurtig forbi vasketøjskurven og får smidt noget i maskinen, så hurtig lige forbi en veninde og hente Amalie og tilbage til vaskemaskinen for at få tøjet hængt op. Det er nu en del af det tørre tøj der ligger på sybordet.
Heldigvis er det ikke en normalbeskrivelse af min/vores hverdag. Men marts har stort set, set sådan ud.
Jeg har fået strikket et par hjemmesko til Muselberg, men dem nåede jeg ikke at tage billeder af, for de blev tørre søndag aften kl 22.15 og fluks pakket så jeg kunne få dem sendt mandag, hvor vi liiiiiiege hurtig skulle til Tyskland for at købe ind til Amalies fødselsdag d. 11 april og konfirmation.....
Puhhhhhhhhhh, lige om lidt indtager jeg min morgenmad også afsted på arbejde, hvor vi har modtaget tre små nye i vuggestuen, de er SÅ søde og er lige til at knuselske.
billedet er lånt på nettet
Rigtig god dag til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Syntes jeg har været i den verden i snart 14 år, men det her er absolut det værste jeg har oplevet. Men der er håb :O)

    SvarSlet
  2. Puha, husk at trække vejret indimellem også, ikke? ;o).

    Håber det snart vender igen.

    Go' påske.

    SvarSlet