Sider

onsdag den 2. maj 2012

Dagen nærmer sig

Og i guder hvor har jeg sommerfugle i maven. Asta bliver så smuk og alt til hende er der styr på. MEN jeg har aldrig før stået for en fest for 45 pers.  hvor vi står for alt selv. Gudskelov harcjeg en nær veninde, Tak Petrine, som er en ufattelig stor hjælp. Og en studiekammerat der har bagt kransekagetoppe, Tak Annette.

I dag skal jeg først ind på kusus, til forældresamtale, handle det sidste, aftale med køkkenpiger, klippes, hente borde......

I morges vågnede jeg en halv time før uret, dvs kl 6.00 med sommerfugle flyvende rundt i hele maven. Jeg blev heldigvis liggende og læse lidt.

Blomsterne er en del af bordekorationerne.

God dag til jer alle.

(Glæder mig til jeg igen kan vise kreative indlæg)


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 kommentarer:

  1. IIIH Helle J, vi holdte konfirmation i søndags, så jeg vil bare sige glæd dig glæd dig glæd dig. Det er den bedste dag du kan give dit barn! Jeg er stadig helt i ekstase :)

    Og ved du hvad du mere kan glæde dig over? At du har vundet en solhat i min give away. Send mig en mail på christinaravnandersen@gmail.com, så finder vi ud af udseende og størrelse :)

    Kh C

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også helt vildt.
    Hvor skønt jeg har vundet. Skal lige have Amalie hjem hun skal måles:-)

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til at se den smukke konfirmand, for det bliver hun helt bestemt... Kan godt forstå dine sommerfugle. Du har jo også gjort et kæmpe forarbejde. En ting kan jeg 100% love dig. Du er helt færdig når festen er overstået. (og hvis de bsøde dekorationer ikkr er kreative så ved jeg ikke)

    SvarSlet
  4. rigtig go' fest til jer ♥

    SvarSlet
  5. Håber i for en rigtig god og minde fyldt dag. Vi skal også holde for Tobias nøj han glæder sig og det gør vi også.

    SvarSlet
  6. Lykke til! Håper det blir en minnerik dag! Hilsen Siri:-)

    SvarSlet