Sider

onsdag den 9. maj 2012

PANIK.........................


Nu står den på opgaveskrivning i forbindelse med det diplomkursus i inklusion, jeg deltager i. Da jeg i sin tid gik på seminaret og skrev opgave gjorde vi det helt anderledes end i dag. Gosh jeg føler mig gammel. Men jeg kan mærke panikken brede sig, men må holde fokus på problemformulering også tage den derfra......
Jeg husker intet, som i absolut intet, af det jeg læste i sidste uge, dumt jeg brugte tid på det.
SÅ... jeg er nok ikke så aktiv på bloggen frem til 1 juni kl. 12.

2 kommentarer:

  1. Uha det lyder som om der skal knokles igennem, held og lykke :o)

    SvarSlet
  2. Ting ændre sig, men mon ikke du alligevel klare den udfordring :o)
    Det tror jeg du gør.

    Den der panik-knap kan jeg ikke finde på mit tastatur. Hvor sider den??

    SvarSlet