Sider

fredag den 15. juni 2012

Afsløring og noget helt vildt fedt

Aller først vil jeg byde velkommen til nye læsere, det er skønt at der er nogle der har lyst til at følge med i stort og småt.



For nogle dage siden viste jeg et billede af noget blåt, rødt og hvidt garn. Det er blevet til disser vimpler. De er forhåbentlig ankommet til Englang, hvor bonusdatteren skal bruge dem i anledningen af OL. Jeg fik lige sneget et lille dannebrogflag ind ;O)

Julie har syet mobiltasken og jeg har hæklet snoren. Hende fantastiske maskine er jeg helt vild med og sætter hende på lidt forskellig opgaver.
 Hun har bla lavet disse to tegninger af mine pigers om til et broderi. Hvad de skal bruges til, må i have til gode.


5 kommentarer:

  1. hehe dejligt du lige vifter med det danske flag overthere.

    flotte tegninger de har lavet

    SvarSlet
    Svar
    1. glæder mig til at høre hvad hun siger til det :O)

      Slet
  2. Super indslag med danebrog ;0)Den er blevet fin ranken.
    Remmen passer da rigtig godt til mobiltasken. Hørstof modellen skulle gerne komme frem imorgen ;0) Du sender bare opgaver ;0)

    SvarSlet
  3. Flot ranke som bestemt bliver set under OL. Skal sige at de ikke har pillet alle flagene ned i London efter fejringen af dronningen. Fornuftigt nok. Er også vild med Julie´s maskine.....

    SvarSlet