Sider

lørdag den 4. august 2012

Keder mig lidt



Tror det er ved at gå op for mig at ferien er slut. Vi har haft en dejlig ferie, med masser af hjemmehygge, hvor jeg har udfoldet mig kreativt, besøgt venner, en tur i Sverige blev det også til.
I dag er jeg nærmest gået i stand by, har en masse ideer i hovedet, men kan ikke rigtig få dem ud.
Nå men jeg havde lyst til at prøve at brodere i frihånd. Syede et par hjerter hvorpå jeg broderede Love på den ene. (farverne er ikke så gode på billedet, det er lilla nuancer)
Det er dejligt at så mange har lyst til at deltage i min give away og jeg smiler ved tanken om at det kan ryge tilbage til Sverige:-)
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

  1. Jeg har smittet med hjerne i tomgang ;0)
    Fine hjerter, de er altid gode når man keder sig hvis bare man ikke keder sig så meget at man ikke gider lave noget ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. det var lige før det var så slemt;-)

      Slet