Sider

torsdag den 27. september 2012

Hvor hyggeligt var det så?

Bladet, "Julen ".
Lene, med bloggen filihunkat.blogspot.dk, spørger om jeg vi give en tilbagemelding på bladet. Jeg kan ikke finde bladet fra sidste år, men umiddelbart så husker jeg ikke at der var så meget reklame i. Dette blad er fyldt med reklamer for div julepynt og ikke noget vi ikke har set før.
Det jeg kan  bruge er inspiration til at pynte ludt men smukt med naturens farver og ting. Ligesom jeg må prøveet par opskrifter, af den søde slags:-)
Der er intet kreativt, udover dekorationer. Så, Lene......jeg kan tage bladet med d. 7 oktober;-) hvis du vil se det.

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Hvor er du bare sød kære Helle. Jeg glæder mig til at se bladet og tak fordi du lavede en tilbagemelding :D

    SvarSlet