Sider

mandag den 15. oktober 2012

P.., L..., for sgu da også......arghhhhhh

Så kom vi endelig i sommerhus og havde glædet mig til at skulle strikke på de snoninger. Men......strikketasken står hjemme. Jeg har lidt hæklerier med og i bunden af min taske fandt jeg et par pulsvarmere jeg startede på, for et par uger side. De er nu færdige. Jeg har hæklet tre rækker bedstemortern på og endda lidt ekstra m så de får en lille tap i den ene ende.....hmmmm det lyder lidt mærkværdigt, håber i forstår.
Jeg var i Hurup (Thy) i for middag, i et forfængeligt håb om at finde spaghetti garn..... fandt en sød lille biks, med alt muligt hobbyting og fiskeudstyr og i følge hende selv, Tyhs største udvalg i garn.....Der var meget garn, som = meget rod. Hun havde lige godt ikke hørt om den slags garn, så det var nok ikke noget der var særlig populær......smiler, hun kender vist ikke blogland.


Nå men opgiver ikke.....

1 kommentar:

  1. de er da rigtig søde, jeg forstod godt det med tappen ;O)
    God ferie.

    Mona

    SvarSlet