Sider

mandag den 24. december 2012

Glædelig jul

Jeg ønsker alle og især mine faste læsere en rigtig glædelig jul. Vi er ved at være klar. Anden er på vej i ovnen, mandlerne skal snart smuttes og Amalie er ved at gå til af at vente og vente. Vi har besøgt min gamle farmor og haft et kort julevisit.
Vi skal være os fire i aften. Pigerne er en lille smule trist over at der ikke kommer nogle. Men de ved jo heller ikke hvad der er i pakkerne, jeg lover at det ikke bliver trist. De får en dejlig aften.
Her kan i se vores julebord. Svampene har Julie været så sød at hækle til mig. Jeg har selv hæklet de, i blogland, berømte bedstemor-juletræer. Men fik fra Christina, ideen med at sætte en perle på. (tror min egen kreative hjerne var gået lidt i baglås, har hæklet over 60 juletræer, men ideen med perle kom ikke af sig selv ;O) ) (kan så lige se at de ikke kan ses på billedet. Dem må i have til gode, men smut evt, ind til Christina og se hos hende)



4 kommentarer:

  1. Og en rigtig glædelig jul til dig og dine :0)

    SvarSlet
  2. En glædelig jul til dig og din familien.

    Mona

    SvarSlet
  3. Også rigtig dejlig jul til dig, Helle. Knus Heidi

    SvarSlet
  4. Glædelig jul til dig og din familie
    hilsen Mona

    SvarSlet