Sider

tirsdag den 19. februar 2013

Kan ikke altid være sej....

Det må jeg se i øjnene. Egentlig ved jeg det godt, men nogle gange får jeg medlidenhed med Amalie og det er nok det eneste hun ikke kan bruge til noget. Torsdag før vinterferien, går hendes ortopædstøvler i stykker, hvilket betyder at hun ikke kan bruge sine fodkapsler/benskinner. Når hun ikke hardem på i skole eller ved fysisk aktivitet udtrættes hun hurtigere end andre. Det  kan nogenlunde gå i en ferie for så tilrettelægger vi dagen efter at hun skal have pauser eller tager kørestolen med.
En dag i skole, efter ferien og Amalieer SÅ træt. I morges kunnehun ikke hænge sammen og kl 7.30, efter hun havde fået alt tøjet på, sende jeg hende i seng igen og hun er lige stået op. Stakkels pige. I dag kommer hendes støvler heldigvis igen.

Har altså lige et surt opstød..... Amalie, Asta og deres far var på Aos i vinterferien og se Munch. De har kørestolen med. MEN Asta måtte slæbe kørestolen op og ned af alle trapper, imens Hansfulgtes med Amalie. Elevatorene var konstant optage....... Ikke af folk med gangbesvær. Jeg ved godt at alle lidelser ikke kan ses, at barnevogne/klapvogne også skal med, men behøver hele familier at tage elevatoren? Amalie var så smadret efter besøget, men hun kunne heldigvis sidde i kørestolen, men stakkels Asta der havde slæbt kørestolen........arghhhh

I får lige et bllede af en fodkapsel, lånt fra nettet

4 kommentarer:

  1. Det lyder til at have været en hård omgang for din datter,kan godt forstå hun trængte til ekstra hvile.Men ja,der er desværre nogle som har glemt det der med at vise hensyn:0(
    Godt hun får støvlen i dag,håber I får en dejlig dag:0)
    mvh.Laila

    SvarSlet
  2. Øv altså - godt hun får den nye støvle i dag - det er da bare for træls for hende at hun skal kæmpe unødigt pga ødelagt støvle og hensigtsløse folk der ikke viser forståelse oveni :(

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Hej
    Stakkels hende og kan så godt forstå dig. I min hverdag ser jeg disse børn dagligt og ved hvad du er oppe imod. Jeg er den der sørger for hjælpemidlerne til de kære små, så de kan fungere i deres hverdag.
    Håber hun snart er oppe på lakridserne igen - hendes skinner er superflotte:-)
    Håber de passer.
    Kh Jette

    SvarSlet
  4. Til jer alle tre...... Hun har sovet i dag og slappet godt af. Så i morgen er hun forhåbenlig klar igen

    SvarSlet