Sider

onsdag den 23. oktober 2013

Kender I det....

At man ønsker sig lidt flere fritimer?  Nu har jeg lige holdt en uges ferie, hvir ikke meget var planlagt, så symaskinen, strikkepinde og hæklenålen var gløende. Jeg er nu tilbage på min skønne arbejdsplads og pludselig kan jeg ikke nå alt det jeg gerne vil..... nå egentlig er det jo et luksusproblem.
Jeg hækler lidt af Lenes, peberkagermænd. Jeg er så vilde med dem. Nogle skal bruges på en ranke med forskellige juleting, nogle som enkelte pynteting m.m.

2 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt...altså det med at ønske sig mere tid :)
    Hvor er dine peberkagemænd fine og tak for love-linket. Jeg har lavet en ranke med bjælder mellem mændene, som jeg viser på søndag :D,

    SvarSlet
  2. Ja fritid kan man ikke få nok af :-) Flotte mænd - Jeg skal også igang. Skal bare lige finde det rigtige garn til de små kager :-)

    SvarSlet