Sider

mandag den 16. december 2013

Gymnastik og strik

Det er en skøn, skøn kombination.  I aften er det min tur til at køre pigerne til gymnastik.  Det er altid en fornøjelse,  de er så glade og hver gang er som om de starter efter en lang ferie og virkelig har savnet det. Jeg husker det fra mig selv og kan levende sætte mig ind i det. I aften er der en lille mini opvisning for forældre, hvilket jeg sidder og glæder mig til. Her er det at strik kommer ind i billedet. Helt stille og roligt sidder jeg på BGI, omgivet af dejlige livsglade unge mennesker,  som alle lige er på vej et eller andet sted gen. Der spilles højt musik, der er en håndboldkamp i den ene hal og gymnastik i en anden.
Jeg nyder det, strikker på en sweater til en dejlig quinde som hver dag fragter Asta i skole og glæder mig over at jeg er så heldig at være midt i det.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk Helle Jescika, og du sidder der midt i det, er der 100 for dine skønne piger, du er en fantastisk kvinde og det vil de værdsætte og huske på senere hen i livet.
    Du og dine ønskes en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Libbie. Jeg elsker at sidde til det gymnastik, hvilket jeg tror du kender til. Jeg ønsker også dig og dine en rigtig dejlig jul, samt et lykkebringende nytår.
      kh Helle

      Slet