Sider

torsdag den 23. juni 2011

Endnu en Award

Jeg har modtaget endnu en award fra Naninja, som jeg tager i mod med et smil




Med den følger nogle spørgsmål, som jeg vil forsøge at svare på.

Hvorfor startede du med at blogge?

Det gjorde jeg i dec. fordi jeg faldt tilfældig over blogland og surfede rund og fandt ud af at her kunne jeg hente inspiration og måske inspirere andre.

Hvilken blog følger du?

Det er lidt forskelligt, men især der hvor der meget om hækle, strikke, uld, og sy indvolveret. Men se min blogliste;O)

Favorit make up mærke..

Ups, der kommer jeg til kort. Har mange forskellige mærker.

Dit "må ha´" make up produkt?

Øjencreme og ansigtscreme

Din favorit farve:

Turkise og lilla nuancer

Favoritfilm:

"Drømmen", "Åndernes hus" mfl. Men husker lige pt ikke præcis titlen (rødmer)

Hvilket land vil du besøge og hvorfor?

Sverige, jeg elsker Sverige og naturen.

Hvad glæder du dig mest til i nærmeste fremtid?

SOMMERFERIE MED MIN SKØNNE FAMILIE

Det vil glæde mig at give awarden videre til disse 3 skønne bloggere

Siri,  (Tolgens) Som er helt fantastisk med en symaskine
Stine, som laver nogle skønne hækle og strikke produkter og idag har nogle hylemorsomme billeder på bloggen.
Frk. Munk, som i disse dage har den skønnest møbel på sin blog.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar