Sider

onsdag den 22. juni 2011

Minder lige om min Give away

Jeg har i dag haft en laaaang dag. Først arbejde, direkte til møde med Amalies sagsbehandler, hente Amalie hurtig købe ind, hjem med tøsen til den store. Var hjemme i 15 min og afsted til p- møde og hjemme igen kl 21.00. Godt det ikke er hver dag der ser sådan ud, det kunne hverken jeg eller familien holde til.
Jeg havde store planer om at jeg skulle i gang med at sy, men orker det ikke.

I stedet vil jeg mine om min Give away som trækkes d. 8 juli.

Jeg vil også byde velkomme til endnu en fast læser, det er dejligt at der stadig dukker nye op.

I morgen få jeg besøg af en anden blogger.. det glæder jeg mig helt vil til.

2 kommentarer:

  1. Jeg må da hellere lige ind og se din give away, nu bliver jeg jo helt nysgerrig.

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Sikke en dag. Den anden blogger, det er jo mig. Glæder mig til at hilse på dig :)

    SvarSlet