Sider

søndag den 30. september 2012

Syntes godt om

Jeg strikker pt på pind nr 8. Det er skøøøøøøønt, for det første går det pænt hurtigt, det er dejlig nemt at holde ved. Så er det lige spørgsmålet om jeg bliver hurtig færdig....... en god veninde ringede i aftes om jeg liiiige kunne nå at strikke en lille babyvest og gerne lidt babygejl, til på lørdag......hmmmmmmmm, en forlænget weekend ville være at ønske.
Dagen i dag er startet med et par timers rengøring. Nu har jeg lige et par kreative timer. Over  middag skal jeg ud og besøge en ældre mand, han sælger ud af sine gamle møbler....weeeee.
Derefter henter vi Asta fra sit kursus og køre til efterskolernes dag, på Balle idræts og musik efterskole. Amalie meldte fra i aftes så hun pakkede bamser og ringede efter morfar som hentede henden

3 kommentarer:

  1. Og det var så den søndag :) God jagt med møblerne

    SvarSlet
  2. Nøj det ser lækkert ud det strik ;0) Du har da fået dagen fyldt godt ud idag, der er da heller ingen grund til spildtid ;0)

    SvarSlet
  3. hej
    den ser fin og meget varm ud... og pind 8 må da give et hurtigt resultat... spænde at se den færdig

    SvarSlet