Sider

torsdag den 20. november 2014

Ups...

Så gik der igen lidt tid mellem indlæggene. Det er bestemt ikke fordi jeg ikke er kreativ eller mangler interesse for bloggen. Den ene dag tager blot den anden.
Jeg strikker pt meget i det islandske garn Lettlopi.  Jeg er vild med det. Jeg er så heldig at eje bogen " Islandsk strik". Der er for nylig røget en "æđi" af pindende og endnu en er på, men venter på veninden som skal prøve den inden jeg kan fortsætte. Nen ventetiden skal ikke spildes sp i aften har jeg slået op til en "Astrid" , som er til MIG SELV.
Jeg har også fået strikket et hals rør "Vestenvind" med lækkert plantefarvet garn fra guld.dk.

Jeg får også nusset med lidt til mine søde vuggestue børn.  Jeg og en kollega er pænt vild med julen. Så vi er begyndt at lave en lille granplantage hvor nissen forhåbentligt flytter ind.

5 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækket strik der kommer fra dine pinde i tiden. Dejligt med voksene der vil hygge om de små, når mor og far har travlt i hverdagen

    SvarSlet
  2. Hej Helle
    Godt, at du ikke er gået i stå :-) Siden jeg var til workshop hos dig har jeg strikket min første trøje til mig selv, har ellers kun strikket til børnene. Så i dag har jeg købt garn til en Mariajakke, den glæder jeg mig til at komme igang med :-)
    Tak for inspiration til at genoptage håndarbejdet!
    P.S. Det går godt med hundehvalpen, den har ikke ødelagt noget endnu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line det glæder mig jeg kan "smitte" lidt af rundt omkring. Mariajakken kender jeg ikke ! Men skønt du har fået mod på st strikke til dig selv.
      Hvordan er der nu? Har du lagt din blog øde eller kan vi følge med der og se din lille hund?

      Slet
  3. Bloggen er passiv, så du kan ikke se noget der, hverken hund eller strik. Mariajakken blev ændret til en Marthejakke, det er en Skappel, du kan se billeder ved at google. Det går hurtigt med at strikke den, du ville kunne gøre det på en lille uge :-)

    SvarSlet
  4. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet